عشق...... فقط ..... عشق ................

 عشق

فقط

عشق...........

                                           

 

 

 

                         

                       دیشب ترا ز                         

                                خوبی نسبت                                        به ماه......      

                          تو   خوبتر ز....         

من  اشتباه .....

چرخ   بدخوی   در   آزار   دل   زار    من   است

 

حال من    حالت  آن  قمری  دور  از  چمن است

 

تن    بیمار   مرا      در    دل     صحرای      جنون

 

 

تک   درخت  غم  هجران تو   سایه  فکن  است

 

 

 از عشق من به هر

سو.......

 
دیشب  ترا  زخوبی  نسبت  به  ماه کردم

 

تو  خوب تر   ز   ماهی   من   اشتباه   کردم

 

از عشق  من به هر  سو در شهر  گفتگویست

 

من   عاشق    تو    هستم   این   گفتگو   ندارد


 شمع در   دست یه  گیر   سوی    من   گر     آیی

 

آسمان      شعرم     به     خدا     بارانی     است

 

هر آن   کس    عاشق است   از   دور پیداست

لیش خشک و دوجشمش مست و شیداست

قول حافظ :

سخن عشق نه آن است که آید به مبان

 

ساقیا می ده و گوناه کن این گفت و شنود

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 عاشقی را

 

پرسیدند عشق چیست

گفت آتش است

گفتند  آن را دیده ای

گفت در آن سوخته ام


 

این روزها

گفتن دوستت دارم! انقدر ساده است که میشود

انرا از هر رهگذری شنید!

اما فهمش...

یکی از سخت ترین کارهای دنیاست

سخت است اما زیبا!

زیباست


 

 ))))))))))))))))))))))))))))))))))))

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه می

 لغزد

ولی

 

باران نمیداند که من دریایی از دردم

به ظاهر گرچه

 می خندم ولی اندر درونم

سخت میگریم

 خنده   تلخ من  از   گریه غم  انگیزنر است

کارم از گریه گذشته است بدان می خندم

 

 

 

 

 

 
 

بعد از آن دیوانگی ها ای دریغ باورم

 

ناید که عاقل گشته ام گوئیا

 

او مرده در من کاین چنین خسته و خاموش

 

و باطل گشته ام هر

 

دم از آئینه می پرسم ملول چیستم دیگر،

 

به چشمت چیستم؟

 

لیک در آئینه می بینم که وای سایه ای هم

 

زآنچه بودم نیستم!

 

 

چرخ   بدخوی   در   آزار   دل   زار    من   است

 

 

حال من    حالت  آن  قمری  دور  از  چمن است

 

 

تن    بیمار   مرا      در    دل     صحرای      جنون

 

 

تک   درخت  غم  هجران تو   سایه  فکن  است

 

 

سوسن  و یاسمن  ای  دوست  نخواهد  دل  من

 

 

گل    وصل    تو     مرا  به  ز   گل   یاسمن است


 

 

 


 تقصیر کسی نیست که اینگونه بمیرم

شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیرم

 ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ای کاش مانیتورت بودم روبروت بودم .

ای کاش کیبردت بودم

زیر انگشتانت بودم .ای کاش موست بودم

توی دستات بودم.

ای

کاش هدفن ات بودم

 

 روی گوشت بودم .ای کاش

ویست بودم روی لبت بودم

 

. ای کاش پسوردت بودم توی ذهنت بودم .

ای کاش کامپیوترت بودم و عاشقم بودییییییییییییییییییییی

 

 

 

اگه صد بار دل عاشق منو خون بکنی

تو دلم غم بریزی،

دردام رو افزون بکنی قهر کنی، آشتی کنی آتیش به

 

جونم بزنی نمیگم سنگه دلت میدونم تنگه دلت

((((((((((((((((((((((((((((

اگر مثل یک اشک در چشمام باشی ،

 

واسه موندنت هیچ وقت گریه نمیکنم

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

هیچ وقت اون ستاره را برای خودت انتخاب نکن

 

که از همه بیشتر میدرخشه چون همه اون را انتخاب میکنن....

 

و تو سعی کن که اون ستاره را انتخاب کنی که کمتر جلب

 

توجه میکنه تا همیشه برای خودت باشه......

 

 

  

قول دادی همیشه مراقبم باشی

ولی به من آسیب رسوندی تو قول

  دادی همیشه شادم کنی اما

اشک ام و سرازیر کردی توگفتی

  عشقت و به من میدی اما فقط بهم

رنج دادی من هیچ قولی

 بهت ندادم اما بهت همه چی دادم

 

 )))))))))))))))))))))))

      متین ترین کلمه (عشق)

زشت ترین کلمه (خیانت)

                                                          جذاب ترین کلمه

   (آشنایی) سخت ترین کلمه (تنهایی)

 پاک ترین کلمه (وجدان)

تلخ ترین کلمه(جدایی) و بدترین

کلمه(بی وفایی) است

(((((((((((((((((((((((((((

برای دوست داشتن دو قلب لازم است

 

قلبی که دوست بدارد و

 

قلبی که دوستش بدارند قلبی که هدیه کند

 

و قلبی که بپذیرد

 

قلبی برای تو و قلبی یرای ان کسی که

 

خود را در اغوش او ارام بیابی

 

  عاشقت خواهم ماند، بی‌آن‌که بدانی.

دوستت خواهم داشت،

 بی‌آن‌که بگویم. درد دل خواهم گفت،

بی هیچ کلامی.   

گوش خواهم داد،

  بی هیچ سخنی. در آغوشت خواهم گریست،

 بی‌آن‌که حس کنی. در تو ذوب خواهم شد،

بی هیچ حرارتی

 

 

تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه

 

         چیزهمیشه مال تو هست:خدای مهربون،

 

                                   فکرای قشنگ                                   

 

                                و قلب کوچیک من                                        

 

                      

 

   ز  غم یکی   اسیرم      که ز  من   خبر    ندارد

 

   من این   همه     دعا ها   که   یکی   اثر ندارد

 

  غلط است اینکه    گو بند  ز دل  ره  است دل را

 

 

 دل من ز    غصه    خون   شد دل   تو خبر ندارد

 ))))))))))))))))))))))))))))))

            می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟                 

 

          چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

 

              اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که

   

                    نمی خوای از دستش بدی

 

 

))))))))))))))))))))))

 

         هر وقت شاد بودی ارام بخند تا ناراحتی بیدار نشود

 

       وهر وقت ناراحت بودی ارام گریه کن تاشادی نا امید نشود

 )))))))))))))))))))))))))))))

 

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

یه سنگ کافیست برای شکستن یه شیشه!

 

یه جمله کافیست برای شکستن یه قلب! یه ثانیه کافیست

 

 

برای عاشق شدن! یه دوست مثل تو کافیست

 

برای تمام زندگی

 

 

 

ستاره ها بهش بگین جدایی و سفر بسه

 

یکی محبت میکنه یکی ناز.اونی که ناز میکنه

 

همیشه محبت میبینه

)))))))))))))))))))))))))))))

.اما اونی که محبت میکنه همیشه تنهای تنهاست

 

اگه که با موندن من غم تو دلت جون میگیره/میمیرم

 

که تا ابد قلب تو اروم بگیره

 

 ))))))))))))))))))))))))))))

همیشه برای کسی بخند که

میدونی به خاطر تو شاد میشه.

 

.. واسه کسی گریه کن که میدونی

وقتی غصه داری و اشک

میریزی برات اشک میریزه... برای کسی

غمگین باش که در

غمت شریکه... عاشقه کسی باش که دوستت بداره

 

با سیم ناز مژه هات یه عمر گیتار میزنم

 

/نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم

چشمات

 

اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن/دست

 

خودم نیست دلمو به درو دیوار میزنم

)))))))))))))))))))))))))

ما همیشه صداهای بلند را میشنویم،

 

پررنگ ها را میبینیم، سخت ها را میخواهیم. غافل ازینکه

 

 

خوبها آسان میآیند، بی رنگ می مانند و بی صدا می روند

 

 

))))))))))))))))))))

اجازه هست خیال کنم تاآخرش مال منی؟

 

خیال کنم دل منو با رفتنت

 

نمی شکنی اجازه هست

 

خیال کنم بازم میای می بینمت بااون

 

چشمای مهربون دوباره چشمک

 

میزنی طپش طپش باچشمکت غزل بگم

 

برای تو بااتکا به عشق تو

 

تو زندگی برم جلو

 

))))))))))))))))))))))))))))))

 

دنیا دو روز است یک روز با تو یک روز بر علیه تو

 

........... روزی که با تو ست مغرور نشو ....

 

روزی که بر علیه

 

توست ما یوس نشو

 

 

از خـدا یـه گل خواسـتــم،اون بـه مـن یـه بـاغ داد

 

 

من از خدا یه درخت خواستم،اون به من یه جنگل داد

 

 

من از خـدا یـه دوسـت خواسـتم،اون به من تو رو داد

 

))))))))))))))))))))))))))))))

 

زمان طولانی میشه واسه اونایی که غصه دارن .

 

 

کوتاه میشه واسه اونایی که شادن .دیر میگذره

 

 

برای اونایی که منتظرن .زود میگذره

 

 

برای اونایی که عجله دارن.

 

اما ...... اما ابدی میشه برای اونایی که عاشقن

)))))))))))))))))))))

هر وقت خواستی بدونی کسی دوستت داره

 

تو چشماش زول بزن تا عشق رو تو چشماش ببینی

 

اگه نگات کرد عاشقته . اگه خجالت کشید بدون برات میمیره .

 

اگه سرشو انداخت پایین و یه لحظه رفت تو فکر بدون بدونه

 

تو میمیره و اگر هم خندید بدون اصلا دوست نداره

 

 

 

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتیم اما حالا

 

که ناخواسته به آن دعوت شده ایم بهتر است

 

 

تا می توانیم برقصیم

 

(چارلی چاپلین)

)))))))))))))))))))))))))))

 

 

 

در کلبه تنهایی هایم

 

در انتظار خواهم گریست

 

و انتظار کشیدنم

 

را پنهان خواهم کرد

 

))))))))))))))))))))))

نگاهی من به برگ  یاس کردم

تو را در برگ گل احساس کردم

 

خلاصه در کلاس نازچشمت

 

دو واحد عاشقی را پاس کردم

               

))))))))))))))))))))))))))

می خوام روی تمام سنگ های دنیا بنویسم

 

دلم واست تنگ شده

 

و آرزو میکنم یکی از اون سنگ ها به سرت بخوره تا

 

 

بفهمی دل تنگی چه دردی داره

 

 

                  ((((((((((((((((((((((                      

 

 

اگر یک آسمان دل را به قصد

 

 عشق بردارم میان عشق

 

 و زیبایی تو را من دوست می دارم

 

شادی برای اونایی که گریه می کنن

 و یا صدمه

می بینن زنده است ،

 

برای اونایی

 

 که دنبالش می گردن و اونایی که

 

امتحانش کردن ،

چون فقط اینها هستن که اهمیت

 

دیگران رو تو زندگیشون می فهمن

 

 

 

 شعر عاشقانه


 

تا    درد      مرا     جهانیان    بشناسند

 

 من    نام   ترا    به    آبها   خواهم داد


نظرات شما عزیزان:

فرزین از شهرستان عجب شیر
ساعت10:53---22 فروردين 1397

باسلام خدمت مهوش جان و همکاران عزیز و گرامیتان جادارد که از زحمات شبانه روزی شما

عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم و واقعا این همه تلاشهای تمام وقت شما که سعی براین

دارید تا بینندگان عزیز سایت mahvashهمه جا

هر روز بیشتر و بهتر با اشعار و مطالب استاد عزیزمان آشنا شوند قابل تحسین است.

براستی که استاد عزیز و گرانقدرمان استاد کامران

در همه زمینه ها:شاعری، نویسندگی،پژوهش،محققی و...

زبانزد عام و خاص هستند و بخصوص اشعار زیبا و دلنشین استاد هر بیننده ای را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
من یکی از دوستان نزدیک و صمیمی استاد هستم و خدا را هزار مرتبه شکر می کنم

که خداوند متعال این افتخار را به من دادند که بتوانم همیشه در خدمت استاد باشم

همیشه آرزو داشتم که در محل کارم هم پیش استاد عزیزم باشم

تا که استاد یک روز به من زنگ زدند و گفتند مجوز نمایندگی شرکت بیمه میهن را گرفتم

تشریف بیار باهم کار را شروع کنیم با خوشحالی پیش استاد رفتم و کار را در سایه استاد شروع کردم

و الان از خداوند متعال نهایت تشکر و سپاس را دارم که مرا به آرزویم رساند.

مدیریت مهوش همه جا:

سلام فرزین جان از اینکه همیشه در کنار استاد ارجمندوچهره جهانی هستید

خیلی مایه خوشحالی است 

وامیدوارم در امورات بیمه نیز در کنار استاد کامران به پیشرفت جهانی نایل آیید

و بزودی با راه اندازی صفحه جهانی بیمه میهن استاد عزیز را

هرلحظه تبلیغ خواهیم کرد

و در ضمن ازابراز لطف و علاقه شما در مورد سایت ما  

و همکاران مان متشکریم موفق باشید



اکبر از شهرستان عجب شیر
ساعت2:04---17 بهمن 1395

سایت بسیار خوب

 

و شادان

 

 

و آموزنده ای

 

دارید

 

:مدیریت MAHVASH همه جا

سلام اکبر

جون خیلی

از شما

متشکریم



موناز شیرین بیانی تهران
ساعت1:54---17 بهمن 1395

سلام اشعار استاد کامران مرا شیفته سایت

شما کرد

مدیریت MAHVASH همه جا

سلام موناز نان ممنونیم



محمد
ساعت8:54---9 شهريور 1395
بدون تو، غریب و بی کس و تنها شدم یارا

نمی دانم که بعد از من، تو هم تنها شدی یا نه!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1397 | 18:51 | نویسنده : MAHVASH و گروه نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • بناب پلاستیک
  • (function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');